:::: MENU ::::

Minu parimad reisielamused aastal 2013

1. Jõudmine Eesti talvest sooja Hispaaniasse

alicante hispaaniaImage source

Eesti talv ja pimedus olid mind 1,5 kuud tapnud. Oi kui hea tunne oli lõpuks maanduda 20-kraadises päikesepaistelises Alicantes, Hispaanias. Kihvt linnake. Soovitan külastada!

2. Kaks nädalat Granadas

granada hispaania tudengilinnImage source

Granada on easy-going Lõuna-Hispaania tudengilinn. Seal, mägede vahel, asub ka võimas Alhambra loss. Elu lõpuni jäävad mulle meelde lõputuna lauale toodavad tapad, mida iga õlle ostmisel tasuta kaasa antakse, tudengipeod ning suure ajalooga linnas sörkjooksu tegemine. Soovitan Granadat soojalt!

3. Hommik Tangier – Marrakech öörongis

marrakech oorongis arkamine

Kui Hispaanias oli talvemaiguline 20C ja ka natuke vihma, siis Tangier – Marrakechi öörongis silmad lahti tehes avanes mulle võrratu vaade Maroko maastikule ning taevas säras päike.  7. märtsil algas minu suvi, mis kestis sisuliselt novembrikuuni. =)

4. Sünnipäev Sidi Ifnis, Marokos

synnipaev sidi ifnis

14. märts sain 23. Ärkasin oma ookeanivaatega toas (5€), läksin surfama, hiljem nautisin hammam´i ehk Maroko sauna. Õhtul tegime toreda seltskonnaga rannas lõket, jõime veini, laulsime ja elu oli ilus. =)

5. Surf ja chill Sidi Ifnis

sidi ifni maroko

Sidi Ifni kohta kuulsin infot ühes Malaga hostelis, kus kaks tumepruuniks päevitunud blondi rootslast olid kuidagi sinna sattunud ja ütlesid, et see on megalahe ja sigaodav. Kaks nädalat hiljem olin ka ise kohal koos oma teise Rootsi sõbraga Johaniga.
Me ei pidanud pettuma. Sidi Ifni on kaunis koht ookeani ääres, mis on veel puutumata massiturismist. Hinnad olid odavad, loodus oli võrratu, inimesed väga sõbralikud ning muidugi rannad – mõned neist olid tõelised paradiisirannad.
Kui Marokosse minek, siis unusta Agadir ja Marrakech. Pigem võta sihiks Sidi Ifni. Kaunimat ja chillimat paika on Marokos raske leida.
PS. Salasoovituste saamiseks kirjuta mulle Facebooki. ;)

6. Langemine varguse ohvriks Casablancas, Marokos

eesti aukonsul marokos vargus

Mind rööviti paljaks! Läks nii laptop, pass, muud dokumendid, telefonilaadija, pangakaardid va üks jne. Mulle jäi ainult ilma laadijata telefon, üks pangakaart, passi koopia ja mõned riidehilbud.
Kohe pärast vargust kohtasin ime läbi oma sealkandis elavat paraleelklassiõde, kellel oli parasjagu Eestist pere külas. Seal ma siis olin – hommikul kirjutasin Maroko getos politseile avaldust ning õhtul sõin Kalevi komme ja musta leiba. :D
Olin nädalakese sõbranna juures ning siis sain Eesti Aukonsulilt Marokos (pildil) ajutise reisidokumendi Euroopasse tagasipöördumiseks.
Jah, mind rööviti paljaks, aga selle eest sain väga vinge kogemuse Maroko getos seigeldes ja oma sõbranna juures (tilluke äärelinn) elades. Sellist kogemust reisipaketina ei osta! ;)
Lisaks sain 2 kuud hiljem EMT reisikindlustuselt kaotatud varanduse eest väärilise vaevatasu. =)

7. Peaaegu õnnestunud Aafrika-Euroopa illegaalne piiriületus

morokko piirivalve-politseiImage source

Oma sõbra Johaniga jalutasime Marokos Aafrika – Euroopa piiril läbi kahe mehitatud turvakontrolli ilma, et ükski piirivalvur meilt midagi küsinud oleks. Euroopasse ilma passi näitamiseta pääsemise nurjas ainult “juhuslik” laevatöötaja, kes minult passi küsis (loe eelmist punkti).

8. Lissaboni muinasjutt

lissabon portugal imeline linnImage source

Aprillis jõudsin tagasi linna, mida armastan. Elasin Lissabonis novembrikuuni. Oh neid kauneid rannas veedetud päevi, öiseid pidusid, kohvikutes chillimist, võrratuid päikeseloojangud, uued sõbrad üle maailma. Lissabon on tõeline pärl! Soovitan kõigile!

9. Rootsi suve nautimine

rootsi suvi stockholm

Sattusin juulikuisesse Stockholmi viieks päevaks. Ilmselt olid need Rootsi suve parimad päevad. Sõitsime ratastega mööda Stockholmi ringi, suplesime vees, nautisime koos kohalikega päikest, chillisime pargis, pidutsesime. Kihvt aeg!

10. Berlenga saar Atlandi ookeanis

ilha berlengas

Portugali rannikust 15 km lääne poole minnes leiad keset ookeanit Berlenga saarestiku. Seal on võrratu loodus, huvitav ajalugu ja kristallselge vesi loksumas pisikestesse kuid armsatesse rannakestesse.

11. Volkswagen Van´iga trippimine

hippie van seiklus portugalis

Pärast Berlengal käimist sõitsime veel Portugalis paar päeva ringi oma sõbra Lukase hippie van´iga! Vaatasime maailma üht tuntuimat surfiranda Ericeiras, ärkasime üles kauni Obidose järve ääres, mängisime hommikugolfi tundmatus kuid kaunis rannas jne jne jne. Vot see oli kihvt seiklus!

12. Telkimine Euroopa läänepoolseimas tipus

saladuslik paradiisirand portugalis

Minu sõber Ben kuulis oma sõbralt, et Lissabonist mõnekümne kilomeetri kaugusel Euroopa läänepoolseimas tipus Cabo da Rocas on salajane rand, kuhu saab minna ainult 15 minutit väga järsust mäest alla laskudes. Kui valesti astud võid väga haiget saada või isegi surra. ;)
Meie aga alla ei kukkunud ning veetsime öö üksikus paradiisirannas kitarri saatel grillides ja chillides.
Kuidas rannani jõuda? Kirjuta mulle Facebooki ja saadan sulle salainfot. ;)

13. Imeilusas Portos seiklemine

porto portugal

Sattusin Portosse juba teist korda. See linn on lihtsalt nii chill ja ilus. Piisab pooletunnisest jalutuskäigust kui juba tunned, et Porto on pugenud sinu südamesse. Kindlasti ärge Portot oma Portugali reisiplaanist välja jätke. ;)
PS. Lisaks on Porto väga odav.
Loe ka: Kuidas ma 10 portugali naisega Aafrika tantse tantsisin ja ära armusin

14. Seelikumodelliks hakkamine Lissabonis

seelikumodell lissabonis

Olin seelikumodell Lissabonis. No more comments! :D

Millised olid sinu parimad reisielamused 2013 aastal?